Pomoc
- Koszty dostawy
- Dostawa zamówienia odbywa się za pomocą:
- Paczkomaty - od 13zł
- Kurier Inpost - od 14zł
- Darmowa dostawa Zamówienia powyżej 200 złotych za które Zamawiający zapłaci z góry przelewem bankowym będą wysyłane na koszt Sklepu. - Sposoby płatności
- - Przelew bankowy na konto: Alior Bank 37 2490 0005 0000 4520 6943 8258 (Mymonki Sp. z o.o. Jesionowa 22, 40-158 Katowice)
- System bezpiecznych płatności elektronicznych PayU.
W chwili obecnej oferujemy następujące formy płatności:
VISA, MasterCard, Diners Club realizacja ONLINE (Express Payment) mTransfer realizacja ONLINE MultiTransfer realizacja ONLINE Płacę z Inteligo realizacja ONLINE Przelew24 realizacja ONLINE Płacę z iPKO realizacja ONLINE Płać z Nordea realizacja ONLINE Pekao24Przelew realizacja ONLINE LUKAS e-przelew realizacja ONLINE Przelew z Millennium realizacja od 4.00 - 22.00 w dni robocze i sobotę Przelew z MeritumBank realizacja ONLINE Przelew z EuroBank realizacja ONLINE (5.00 - 23.00) Przelew z Raiffeisen realizacja od 7.00 - 22.00 Przelew z GetinBank realizacja od 8.00 - 18.00 w dni robocze Przelew z BPH realizacja ONLINE (7.00 - 21.00 w dni robocze) Płać z ING realizacja ONLINE Przelew z Citibanku realizacja od 9.00 - 18.00 w dni robocze Przelew z Polbanku realizacja od 8.00 - 18.00 w dni robocze Przelew z Kredyt Banku realizacja od 6.00 - 22.00 w dni robocze Przelew z BGŻ realizacja od 8.00 - 21.00 w dni robocze Przelew z Deutsche Banku realizacja od 8.00 - 18.00 w dni robocze Przelew z Bankiem Pocztowym realizacja od 8.00 - 18.00 w dni robocze Przelew z InvestBank realizacja od 8.00 - 18.00 w dni robocze Poczta Polska oraz inne uprawnione placówki realizacja po otrzymaniu środków na rachunek bankowy - Realizacja zamówienia Po złożeniu zamówienia, Sklep wygeneruje e-mailową informację o szczegółach zamówienia.
- Reklamacje
- Nabywcy służy prawo do reklamacji zakupionego w Sklepie towaru w wyniku wad fabrycznych, niezgodności otrzymanego towaru z złożonym zamówieniem, opóźnień w dostawie z winy Sklepu. W takim przypadku należy uprzednio poinformować Sklep o zamiarze złożenia reklamacji drogą e-mailową, bądź telefonicznie.
Reklamacji nie podlegają: naturalne zużywanie się towaru, uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rozdarcia) powstałe w wyniku użytkowania towaru, uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania towaru lub niewłaściwego użytkowania i konserwacji, wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu.
Nabywca powinien odesłać reklamowany towar w oryginalnym opakowaniu z dowodem zakupu (paragon/faktura) i wypełnionym formularzem zwrotu/reklamacji/wymiany. Koszt dostawy ponosi Nabywca, jednak w przypadku uznania reklamacji Koszty dostawy zostają zwrócone. Naprawiony lub wymieniony na nowy towar jest dostarczany do Klienta na koszt Sklepu. Formularz do pobrania tutaj.
Sklep zobowiązuje się rozpatrzyć zgłoszenie reklamacyjne w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony (przez producenta) lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to już możliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), Sklep zwróci Nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.
Zwrot pieniędzy lub wysyłka nowego towaru nastąpi w przeciągu 2 dni roboczych od dnia rozpatrzenia reklamacji.
Towar podlegający reklamacji należy wysłać na adres: Mymonki Sp. Z o.o. Jesionowa 22, 40-158 Katowice z dopiskiem REKLAMACJA
Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
W przeciągu 24h Nabywca otrzyma mailową i smsową (w miarę możliwości) informację przyjęciu zamówienia do realizacji wraz z podsumowaniem danego zamówienia, ceną nabywanych produktów, ceną dostawy oraz innymi danymi niezbędnymi do dokonania płatności przez Nabywcę. Nabywca zobowiązuje się uiścić kwotę pieniężną podaną w informacji o której mowa w zdaniu poprzednim, na warunkach i w terminach wynikających z niniejszego Regulaminu.
Czas realizacji zamówienia to czas potrzebny do przygotowania zamówienia do wysyłki. Sklep zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, by wyniósł on maksymalnie:
a) 48 h od momentu złożenia zamówienia w przypadku przesyłek za pobraniem; albo
b) 24 h od momentu wpłynięcia należności za dane zamówienie na konto Sprzedawcy i bedą wysłane przez Kuriera lub Paczkomatem; b) 48 h od momentu wpłynięcia należności za dane zamówienie na konto Sprzedawcy i bedą wysłane przez Pocztę Polską;
Zamówienia dokonane w weekendy i dni ustawowo wolne od pracy są realizowane w przeciągu 48 h licząc od pierwszego dnia roboczego.
W przypadku kiedy zamówienie nie może zostać zrealizowane z powodu braku wybranego produktu na magazynie/ wyczerpania asortymentu, Nabywca zostanie o tym poinformowany i będzie mógł zmienić lub anulować zamówienie.
Sklep zastrzega sobie prawo do telefonicznego potwierdzenia zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia, jeżeli nie jest możliwy kontakt z Nabywcą w celu potwierdzenia realizacji zamówienia.