Twój koszyk jest pusty

Pomoc

Koszty dostawy
Dostawa zamówienia odbywa się za pomocą:
- Poczty Polska - Paczka - od 14 zł / za pobraniem + 5zł
- Poczta Polska - List Polecony dla wybranego asortymentu - od 8zł
- Paczkomaty - od 8zł
Kurier UPS - od 16zł
- Darmowa dostawa Zamówienia powyżej 200 złotych za które Zamawiający zapłaci z góry przelewem bankowym będą wysyłane na koszt Sklepu Pocztą Polską.
Sposoby płatności
- Przelew bankowy na konto: Alior Bank 37 2490 0005 0000 4520 6943 8258 (Mymonki Sp. z o.o. Jesionowa 22, 40-158 Katowice)
- System bezpiecznych płatności elektronicznych PayU.

W chwili obecnej oferujemy następujące formy płatności:
VISA, mastercard, diners club, jcb, polcard, pbk styl i wiele innych VISA, MasterCard, Diners Club realizacja ONLINE (Express Payment)
mTransfer mTransfer realizacja ONLINE
MultiTransfer MultiTransfer realizacja ONLINE
Płacę z inteligo Płacę z Inteligo realizacja ONLINE
Przelew24 Przelew24 realizacja ONLINE
Płacę z ipko Płacę z iPKO realizacja ONLINE
Płać z nordea Płać z Nordea realizacja ONLINE
Pekao24Przelew Pekao24Przelew realizacja ONLINE
LUKAS e-przelew LUKAS e-przelew realizacja ONLINE
Przelew z millennium Przelew z Millennium realizacja od 4.00 - 22.00 w dni robocze i sobotę
Przelew z meritumbank Przelew z MeritumBank realizacja ONLINE
Przelew z eurobank Przelew z EuroBank realizacja ONLINE (5.00 - 23.00)
Przelew z raiffeisen Przelew z Raiffeisen realizacja od 7.00 - 22.00
Przelew z getinbank Przelew z GetinBank realizacja od 8.00 - 18.00 w dni robocze
Przelew z bph Przelew z BPH realizacja ONLINE (7.00 - 21.00 w dni robocze)
Płać z ING realizacja ONLINE
Przelew z citibanku Przelew z Citibanku realizacja od 9.00 - 18.00 w dni robocze
Przelew z polbanku Przelew z Polbanku realizacja od 8.00 - 18.00 w dni robocze
Przelew z kredyt banku Przelew z Kredyt Banku realizacja od 6.00 - 22.00 w dni robocze
Przelew z bgż Przelew z BGŻ realizacja od 8.00 - 21.00 w dni robocze
Przelew z deutsche banku Przelew z Deutsche Banku realizacja od 8.00 - 18.00 w dni robocze
Przelew z bankiem pocztowym Przelew z Bankiem Pocztowym realizacja od 8.00 - 18.00 w dni robocze
Przelew z investbank Przelew z InvestBank realizacja od 8.00 - 18.00 w dni robocze
Tradycyjny przelew Poczta Polska oraz inne uprawnione placówki realizacja po otrzymaniu środków na rachunek bankowy
Dane dotyczące numeru karty płatniczej i rachunku bankowego, nie są znane Sklepowi. Autoryzacja elektronicznych form płatności odbywa się na stronach internetowych odpowiednich banków lub za pomocą serwisu Platnosci.pl
Realizacja zamówienia
Po złożeniu zamówienia, Sklep wygeneruje e-mailową informację o szczegółach zamówienia.

W przeciągu 24h Nabywca otrzyma mailową i smsową (w miarę możliwości) informację przyjęciu zamówienia do realizacji wraz z podsumowaniem danego zamówienia, ceną nabywanych produktów, ceną dostawy oraz innymi danymi niezbędnymi do dokonania płatności przez Nabywcę. Nabywca zobowiązuje się uiścić kwotę pieniężną podaną w informacji o której mowa w zdaniu poprzednim, na warunkach i w terminach wynikających z niniejszego Regulaminu.

Czas realizacji zamówienia to czas potrzebny do przygotowania zamówienia do wysyłki. Sklep zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, by wyniósł on maksymalnie:
a) 48 h od momentu złożenia zamówienia w przypadku przesyłek za pobraniem; albo
b) 24 h od momentu wpłynięcia należności za dane zamówienie na konto Sprzedawcy i bedą wysłane przez Kuriera lub Paczkomatem;
b) 48 h od momentu wpłynięcia należności za dane zamówienie na konto Sprzedawcy i bedą wysłane przez Pocztę Polską;
Zamówienia dokonane w weekendy i dni ustawowo wolne od pracy są realizowane w przeciągu 48 h licząc od pierwszego dnia roboczego.

W przypadku kiedy zamówienie nie może zostać zrealizowane z powodu braku wybranego produktu na magazynie/ wyczerpania asortymentu, Nabywca zostanie o tym poinformowany i będzie mógł zmienić lub anulować zamówienie.

Sklep zastrzega sobie prawo do telefonicznego potwierdzenia zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia, jeżeli nie jest możliwy kontakt z Nabywcą w celu potwierdzenia realizacji zamówienia.
Reklamacje
Nabywcy służy prawo do reklamacji zakupionego w Sklepie towaru w wyniku wad fabrycznych, niezgodności otrzymanego towaru z złożonym zamówieniem, opóźnień w dostawie z winy Sklepu. W takim przypadku należy uprzednio poinformować Sklep o zamiarze złożenia reklamacji drogą e-mailową, bądź telefonicznie.

Reklamacji nie podlegają: naturalne zużywanie się towaru, uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rozdarcia) powstałe w wyniku użytkowania towaru, uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania towaru lub niewłaściwego użytkowania i konserwacji, wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu.

Nabywca powinien odesłać reklamowany towar w oryginalnym opakowaniu z dowodem zakupu (paragon/faktura) i wypełnionym formularzem zwrotu/reklamacji/wymiany. Koszt dostawy ponosi Nabywca, jednak w przypadku uznania reklamacji Koszty dostawy zostają zwrócone. Naprawiony lub wymieniony na nowy towar jest dostarczany do Klienta na koszt Sklepu. Formularz do pobrania tutaj.

Sklep zobowiązuje się rozpatrzyć zgłoszenie reklamacyjne w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony (przez producenta) lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to już możliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), Sklep zwróci Nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.

Zwrot pieniędzy lub wysyłka nowego towaru nastąpi w przeciągu 2 dni roboczych od dnia rozpatrzenia reklamacji.

Towar podlegający reklamacji należy wysłać na adres: Mymonki Sp. Z o.o. Jesionowa 22, 40-158 Katowice z dopiskiem REKLAMACJA

Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
© 2011-2013 Mymonki Sp. z o. o.